TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Äsch då...

Kategori: Allmänt

Jag hade ju hoppats på ett hav med olika bakelser att välja mellan. Blev så innerligt besviken på utbudet. Det fanns typ fem sorter och självklart de allra vanligaste så som budapest, prinsess, blåbärsbakelse, bananbakelse och sen nåt socker"fritt".

 

Suck och stöööön... en bananbakelse (tråk) blev det.

 

 

 

 

Jag hann visst inte ta kort innan den massakerades.

 

Köpte även en kaffe som jag inte drack upp för den smakade skit.

 

Jag tänker inte sätta betyg på Brynolf Bagare för jag vill inte vara elak.

 

 

Med ett icke tillfredsställt bakelsesug åkte vi vidare till Nordik, Rusta och sen IKEA. Micke hade ju skickat med mig en lista på grejer han ville ha till datarummet. Nu ska det bli fint (hoppas jag).

 

Jag vill INTE vara med på det så jag hoppas att han klarar det själv.

 

På vägen hem åkte vi förbi McD och köpte milkshake och pratade om Stockholm och hur svårt det är att skaffa nya vänner.

 

Melle är bortrövad till Björnön av min syster. Jag ringde och skällde lite på henne så nu kommer han hem, kl 21.30. De hade haft picknick och lekt på stranden i vattnet. Han kommer att sova gott inatt.

 

Jag ska spendera kvällen i soffan som vanligt.

 

 

 

Skönt!

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: