TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Bröllopstårta

Kategori: Allmänt

Jag har fått äran att göra en bröllopstårta i höst.

 

När jag fick frågan blev jag först jätteglad men det förvandlades till panik och skräck inför dagen. en bröllopstårta för mig ska ju vara helt perfekt. Man vill ju inte vara den som förstör något så viktigt den bästa dagen i någons liv (typ).

 

Jag pratade med den framtida bruden och hon skällde lite på mig. Jag har för höga krav på mig själv, sa hon. Hon ville gärna ha en tårta som var personlig och om det skulle knasa sig lite så skulle det inte vara världens undergång.

 

Weeeeee......

 

Eftersom bröllopet är en fredag och jag går i skolan så bestämde vi att vi skulle bygga tårtorna tillsammans dagen innan. Sen dekorerar jag dem.

 

Det ska bli så roligt att göra tårtorna tillsammans.

 

 

Sen är jag även stolt att få det förtroendet.

 

Det är stort och även en bekräftelse på min kunskap och skicklighet.

 

 

Jag hoppas att jag kan leva upp till mina egna förväntningar.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: