TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Dag tre

Kategori: Allmänt

Alltså det börjar ju alltid bra på morgonen med en shake men sen går det bara utför...

 

Igår var vi ute hos pappa för Micke skulle fixa pappas dator. Jag hade planerat att åka iväg med syrran och kolla lite tapet osv men istället åkte vi till Malmens restaurang och käkade buffé, attans!

 

Sen åkte jag ner på stan för att få lite skön pedikyr. Aaaaahhhh!

 

Mötte pappa på stan och fikade lite.

 

Åkte till skolan och hade möte i två timmar. Det var trevligt. Vi pratade om allt ifrån Melle till semestrar och jobbiga försäljare.

 

Hemma igen hade MIcke köpt Mcd så jag stoppade i mig en Big & co :(

 

 

Men NUUUU... idag har jag tagit en morgonshake... och till lunch ska jag äta två korvar utan tillbehör, mums (på riktigt, mums!)

 

Ikväll blir det en till shake förhoppningsvis :P

 

Jag är i alla fall nöjd över att jag inte dricker cola lika mycket som innan. Förut var det cola varje dag, det enda jag drack... jag kunde ju liksom ta ett glas cola till frukost. Uäk!

Nu köper vi inte hem cola längre. Om jag dricker cola är det när jag är hemma hos nån som bjuder eller när vi äter skräpmat. Och det blir kanske en gång per vecka. Stor skillnad på colaintaget.

 

Micke är i stockholm idag och i morgon med... fast då kommer han inte hem på kvällen för de ska ha sommarfest på kontoret. Vad ska jag göra då alldeles ensam :(

 

 

Nu är det bara fyra dagar kvar, wee!

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: