TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Första skoldagen avklarad

Kategori: Allmänt

Jag överlevde och känner mig rätt trygg faktiskt.

 

Morgonen började väl bra men jag åkte lite för sent och tog nog fel väg till skolan för jag kom innanför dörrarna en minut i halv. Jaja jag kom inte försent i alla fall... men fint folk kommer väl sent eller?

 

Alla satt redan så jag fick ta den stol som var ledig.

 

Kände igen två av tjejerna som satt vid samma bord som mig. Båda två från tidigare skolor jag gått på.

 

Det var väldigt många som kom utifrån, alltså inte från Västerås.

 

Vi började med en massa information och rundvandring. Sen var det dags för indelning i grupper och sen lunch. Jag hade inte med mig någon lunch idag så jag skyndade mig förbi McD för att köpa lunch till mig och Micke. Väl hemma tryckte jag i mig burgaren och bubblade ur mig allt jag behövde få ur mig.

 

Skynda tillbaka till min grupp som skulle träffas på Vallby friluftsmuseum för lite lära-känna aktiviteter.

 

Det är trevliga tjejer jag har i gruppen. Jag har till och med lärt mig namnen på samtliga *applåder*

 

 

 

I morgon ska vi till aulan för lite föreläsning.

 

 

 

Jag har så ont i huvudet nu så jag vill bädda ner mig i sängen och tycka synd om mig själv ett litet tag... men det hinner jag inte för snart ska jag hämta mina monster.

 

Ikväll ska vi på kusinkalas också... Texas blir 3 år.

 

 

 

Nä... nu ska jag synda lite med cola som Micke köpte åt mig igår när jag hade lite abstinens.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: