TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Irritation

Kategori: Allmänt

Andra dagen i rad när jag går upp och är irriterad redan från start. Kan det vara för att jag tvingas att gå upp och folk medvetet går in i sovrummet och låter dörren stå öppen så att jag ska störas av oljudet utanför!?

 

Det har en stor del i mitt humör.

 

Men även det ständiga tjivandet mellan bröderna.

 

Igår när Melle inte var hemma var det sååååå skönt. Lugnt och stillsamt. Charlie var snäll och go, inget skrik. Nu börjar det redan på morgonen.

 

Ska jag behöva skicka ut Melle ur huset för att få lite lugn och ro? Charlie kan jag ju inte skicka ut. Han är för liten för att vara ute ensam.

 

Jag längtar till skolan och dagis.

 

 

Idag ska jag bjuda pappa på lunch på IKEA. Hans val av ställe... vet inte varför han valde IKEA men men...

 

 

IKEA it is!

 

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Linda säger:

    ikea är guld =)



    Inez skickade vi iväg till mormor över natten... behöver kanske inte skriva varför?! hon går mig på nerverna!!!!!!!!!!!!11

    2010-08-06 | 18:23:30
    Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här: