TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Joo... så här var det...

Kategori: Allmänt

Charlie fyller ju som sagt tre år den 15 juli och jag har ingen aning om vad han önskar sig.

 

Detta är vad jag kommit på hittills:

 

Gräsklippare som inte låter

Fotboll

Slagträ och boll i skumplast (brännboll)

Tennisracket och bollar (lek)

Såpbubbelmaskin

Golfklubbor leksak alltså

Rutschkana

Barnsolstol

 

 

Sen är det ju alltid bra med presentkort på diverse kläd- och skoaffärer.

 

 

Kalas ska det bli också. Charlie ska få ett riktigt barnkalas utomhus. Får se om det kanske blir ute på landet... det finns lite mer yta att röra sig på. Då blir det inte så koncentrerat med barn. Jag är ju inte så förtjust i en massa barn som röjer runt. Blir tokig.

 

Men men... bra blir det i alla fall.

 

 

Nu är jag så jäkla trött. Det har tagit mig 45 minuter att skriva inlägget. Visserligen har jag en halvfull pratkvarn här bredvid mig :)

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: