TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Ett halvt par ögon

Kategori: Allmänt

Oh noooooo!!!

 

Mitt ena öga ser halvknarkat ut. Det känns som att ögonlocket hänger ner till hakan och att jag ser ut som ett monster... Micke säger att locket INTE hänger...

 

Men hela jag känner mig hängig. Inte bara för att jag troligtvis har nåt skumt härjandes i kroppen, utan även för att jag spenderade morgonen skottandes snö ute på landet. TUNGT snö. MYCKET snö.

 

Ensam... med en skotte. (skyffel, för er som inte snackar Tanianska)

 

Jag måste kurera mig ordentligt med en varm dusch och friskomslag på ögat (kall handduk), för ikväll ska jag med svärmor till svärmormor på seans!!!

 

Ska bli spännande och få se om det händer nåt.

 

Ska bli ännu mer spännande och se om vi ens kommer fram i all snö :)

 

Må gott alla frysslingar!!

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: