TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Farliga ungdomar i forsen

Kategori: Allmänt

Jag och Melle var på Gustavsviksbadet i Örebro idag. Nej, jag är inte självmordsbenägen men man skulle nästan kunna tro det när man självmant åker till ett sånt ställe under ett höstlov.

 

Helt ok med barnfamiljerna. De har i alla fall koll... men så har man dessa farliga ungdomar som inte har nåt vett all i sina små skallar. De kan inte tänka längre än "döööh, fett va najs!"

 

Att det åker barn storlek mindre i forsen har de ingen som helst tanke på. De rumlar runt som idioter i stora högar och skiter i vilka de trycker ner eller vilka de landar på. Bara de har roligt är allt cool.

 

Vi gav upp vid lunch.

 

På vägen hem käkade vi Mcd.

 

 

Nu har jag badhuvudvärk och min kropp är alldeles torr och obehaglig.

 

Jag vill att klockan ska bli 19.00 så jag kan få läggningen överstökad och få lägga mig och sura i soffan.

 

 

 

Fnys!

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: