TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Fniss i skolan

Kategori: Allmänt

 

 

Det har varit riktigt roligt idag i skolan :)

 

Dels för att det var bokföring och dels för att vi satt vid varsin dator och fnissade runt på FB.

 

Jaaaaaa, vi gjorde det under en lektion. Så omogna och oansvariga var vi. Ibland måste man få släppa på ventilen när det blir allt för långdraget då fröken B drar igång med sina förklaringar och genomgångar.

Vi gjorde ju även det vi skulle så vi har inte missat nåt.

 

Men i alla fall så känns det super med gruppbytet.

 

 

Nu har jag en så tung huvudvärk så ni anar inte :(

Dumma dåliga datasalsluft.

 

Ikväll ska jag springa över till M och vakta de sovande små medan hon går ut med hundarna och kvällskissar. Men innan dess ska jag vila bort min värk, plocka ihop mina böcker och lägga barn.

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: