TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Tentan godkänd

Kategori: Allmänt

Jag klarade tentan i ekonomistyrning!

 

Jag hade 76 poäng och för att få godkänd behövde man 57 poäng. Det var ju en hel del fulfel som jag absolut kunnat undvika. Det var ju vissa uppgifter som jag egentligen kunde... men under omständigheterna blev helt fel.

 

Men men... sånt händer. Det var min allra första tenta någonsin så jag är nöjd med ett godkänd.

 

 

Fick höra lite tråkiga nyheter på jobbet idag. Det kommer att bli färre timmar för oss nyanställda... men men... jag är glad för det jag får.

 

I morrn kommer tjejerna hit. Vi ska arbeta på powerpointpresentationen till marknadsföringen på torsdag.

 

Ska baka lite i morrn så de får lite fika också :)

 

Nu soffa!

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Marie säger:

    Ser vi fram emot :)

    2010-11-02 | 20:55:15

Kommentera inlägget här: