TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Keep them or toss them?

Kategori: Allmänt

Det är många människor som jag önskat att jag aldrig träffat... att jag gått på magkänslan redan vid första mötet och då sagt tack och adjö.

 

Det är många människor som jag håller kontakten med som jag egentligen vill skicka åt fanders.

 

Varför gör jag inte det då?

 

Varför behåller man energitjuvar i sitt liv?

 

Varför kan man inte bara säga "tyvärr mår jag inte bra av vår relation. Det är bäst att vi bryter kontakten".

 

Jo enbart för att inte såra någon.

 

Man mår hellre dåligt själv än att göra någon annan illa. Hur sunt är det egentligen?

 

Sen finns det människor som man träffat en gång och gärna ville lära känna bättre, men man vågar inte fullfölja med ett "ska vi ta en fika någon gång"...

 

"Man" är alltså jag, och jag är feg när det kommer till relationer med andra människor.

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Mia säger:

    var mycket lättare när man var typ 5 år, då kunde man bara strunta i att leka med folk man inte gillade. inte riktigt samma idag.

    2010-11-13 | 15:42:42
    Bloggadress: http://humbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här: