TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Det blev blått

Kategori: Allmänt

Jag har ändrat mig när det gäller bröllopsutstyrseln. Jag orkar inte sy om klänningen jag köpt så idag var jag nere på stan och köpte en fin blå tunika som jag ska ha.

 

Tänkte pimpa den lite med en brosch.

 

Till den blir det ett par svarta leggins och pumps OM jag hittar ett par någon gång.

 

Jag tycker att den är fin faktiskt.

 

Köpte även ett diadem med ett konstigt pärlmönster på som blingar lite. Får se om jag sätter på mig det eller om det får bli en present till någon liten tjej som gillar sånt.... har inte bestämt mig än.

 

Jag var in på nya IGOR på stan och blev glatt överraskad. Det var fint, fräscht och öppet. Massor med folk men det gjorde inget.

 

Hoppas på att min shoppingpartner kan hänga på ner på stan någon dag nästa vecka.

 

 

Ha det!!

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Petronella säger:

    Klart hon hänger med ;) Eller i helgen kanske...typ söndag....om det var mig du menade ;)

    2010-09-24 | 08:57:16
    Bloggadress: http://www.frucupcakes.blogspot.com

Kommentera inlägget här: