TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Grattis Malou!

Kategori: Allmänt

Idag fyller min svägerska hela 28 år!!!

 

Konstigt tycker jag eftersom hon är fem år yngre än mig och sist jag kollade så var JAG 28 år :-O

 

Lustigt.

 

Vi ska strax pallra oss iväg dit och fika lite.

 

Jag tränade i morse... enda gången den här veckan, vilket känns bläkon eftersom jag gärna vill komma iväg fler ggr. Men eftersom jag absolut vill träna direkt på morgonen med alla pensionärer så blir tillfällena begränsade. Nästa vecka blir det fler dagar eftersom vi har halvklass i excel. Då blir det träning tisdag, torsdag och lördag (alt söndag).

 

Idag har jag tagit i ordentligt så jag mådde till och med illa efter träningen. Nu känner jag mig mossig i huvudet och det kan ha och göra med att jag inte drack tillräckligt under tiden. Dumt gjort.

 

Annars så är det ju fredag idag och jag och världens bästa Micke ska käka tacos ikväll. Jag längtar till kvällen då det bara är vi två i soffan framför tvn. Min bästa tid på dygnet... mys med Micke :)

 

På söndag ska jag jobba en timme på Östermälarstrand. Vi har fått en till visningslägenhet och den måste också vara bemannad så där kommer jag att stå i en timme. Tänk att man kan få en massa pengar bara för att gå omkring och vara trevlig mot folk. Det är ju perfekt för mig. Jag är inte påflugen, jag är trevlig på ett personligt plan med vissa och på ett professionellt plan med vissa... det beror helt på kunden. Jag får dem att känna sig sedda och välkomna utan att de känner sig påhoppade och obekväma.

 

Jag är en jäkligt bra visningsvärdinna med andra ord.

 

Hurra för mig! :P

 

Tänk om jag kunde vara lika bra i skolan som jag är på jobbet... det vore ju nåt :)

 

Tur att jag har en tålig bordsdam som orkar med mig och mina "jag-kan-ingenting-sammanbrott". Hon får ge igen nu på excel-kursen ;)

 

Nä... nu är det dags för kalas!

 

Tjing!!!

 

 

 

 

//Take9

Kommentarer

  • Sara säger:

    haha räkna med att jag kommer vara riktig jobbig under excelkursen;o)

    2011-02-18 | 23:13:58

Kommentera inlägget här: