TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Ont

Kategori: Allmänt

Ibland har man helt enkelt inget att säga...

 

Nu var det ju ett tag sen jag bloggade och så kan det bli ibland. Man har sina ups and downs.

 

Idag har jag och Micke varit på Actic och tränat lite lätt. Micke har ju ett defekt knä och jag har en defekt kondis så vi tog inte i så vi sprack. Eller... mitt huvud är ju på väg att spricka men det är nog endast på grund av att jag inte druckit tillräckligt innan. Fick lite tunnelseende och illamående efter crosstrainern :P

 

Så kan det gå.

 

Tur att jag hade "egna studier" idag så jag slapp sitta med huvudvärk i skolan.

 

Det blev helt enkelt sängläge för mig tills det var dags att hämta Charlie.

 

Huvudet spränger fortfarande men jag får väl stå ut.

 

Till nåt helt annat..........

 

 

Jag var på så dåligt humör i lördags och allt var skrutt, tills jag får ett befriande sms från Marie. Hon ville ner på stan och jag ville hemifrån så vi slog våra kloka skallar ihop och drog på shopping och fika. Jag hittade en parfym som jag verkligen vill ha. Min Escada är slut så jag måste ju verkligen ha en ny ju. Jag kom hem med ett par träningsskor, tights, två tröjor, örhängen och en mus till min nya dator. Parfymen hoppas jag att någon som älskar mig köper i typ mitt-i-veckan-present :o) (hint hint)

 

Just... jag har köpt en ny dator. Min Mac funkar tyvärr inte med mitt skolarbete så jag köpte mig en skoldator helt enkelt. Den är så fin så.

 

Men i alla fall... när jag kom hem från dejten med Marie så var jag alldeles lugn och harmonisk. Jag behövde verkligen en paus hemifrån.

 

I söndags var Melle med pappa på italienska klubben. Vi passade på att åka till IKEA och köpte en lampa till datorrummet. Sen åkte vi ut på landet och käkade kvällsmat. Gott!

 

Nä fyyyy, nu ger jag upp. Min huvudvärk tar kol på mig.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: