TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Härmapa

Kategori: Allmänt

Charlie är ju ingen liiiiiten kille. Han är en stooooor kille.

 

Nu kissar han stående som Melle och pappa. Som en STOR kille :)

 

Han prickar rätt också, min lilla skitunge. Synd bara att han inte är så bekväm med att göra #2 på toaletten. Han gömmer sig när han blir skitnödig och så fyller kallingarna. Men men, det kommer väl snart det med när han kommer på att det är äckligt med bajs.

 

CV-fika

 

Ikväll ska Micke ha över killarna. Jag och Camilla ska knåpa ihop CV och LIA-ansökningar. Jag har förberett en smulpaj som vi ska mumsa på. Egentligen ska jag ju inte smocka i mig en massa socker men idag vill jag och då gör jag det.

 

Jag har varit på riktigt dåligt humör idag pga vissa personer och pga mitt illamående. Trots humöret har jag ändå klarat av att sparka mig i arslet och tränat både morgon och eftermiddagsträning. I morse trodde jag att jag skulle spy bara efter 6 minuter. Jag hade rätt ok kondis när jag jobbade men efter ett år i soffan och nu stillasittande i skolan är jag som en 90-åring i kroppen. Jag orkar ingenting längre så jag har fått starta om på noll när det gäller konditionsträning.

 

Jag har ju fått kort från Micke men jag har inte tagit mig till Friskis än. Jag är rädd att jag ska förstöra för alla andra där som tränar genom att vara så ur form. Jag orkar ju ingenting.

 

Så nu har jag börjat träna hemma med min Your shape-tränare :)

 

Här kan jag välja och vraka vilken träning jag vill köra och jag är inte tvungen att köra en hel timme om jag inte orkar. Jag stör ingen annan heller och ingen behöver titta på mig när jag fläskar omkring.

 

Perfekt!

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: