TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Jag är bäst på...

Kategori: Allmänt

Iiih.... jag är lite smyglycklig och hoppfull över det nya uppdraget jag fått från jobbet.

 

Jag ansökte igår och idag ringde konsultchefen som hade hand om det uppdraget det gällde. Vi pratade ett par minuter och så säger hon att hon gärna vill ha mig till jobbet.

 

ÖVERLYCKLIG!!

 

När jag lagt på och återgick till mina studier (som höll på för fullt i köket) påminde mina kära klasskompisar mig om att vi har betygsgrundande redovisning första dagen på uppdraget!!!!

 

Alltså... uppdraget/jobbet är fredag, lördag och söndag...

 

F*N F*N F*N!!!!!

 

Så jättetypiskt när det är ett jobb som jag verkligen ville göra. Ett jobb som jag verkligen kan och tycker är skoj.

 

Jag ringde upp konsultchefen igen och berättade de dåliga nyheterna och bad om att få återkomma med tider osv. Om jag inte kunde få göra redovisningen tidigt på fredagen så kunde jag tyvärr inte ta jobbet.

 

Jag fick ett mail lite senare där hon nästan får mig att börja gråta :)

 

En person som aldrig träffat mig säger:

"Jag vill så gärna ha dig till det här uppdraget att vi ska försöka få en ersättare som kan vara där tills du kommer"

 

Förstår ni vilken känsla???

 

Tänk att kunna påverka en person via telefonen, i bara en kvart, på ett så bra sätt att hon vill ha mig trots mer jobb för henne. För mig är det enormt viktigt.

 

Vad är det för jobb då?

 

Jo, så här är det mina vänner...

 

Uppdraget är på ett stort möbelföretag, som även säljer mat. Jag ska stå i ett utav utställningsköken och dekorera cupcakes :) Jag ska helt enkelt göra saker jag tycker är skitkul och som jag är jävligt (ursäkta språket) bra på.

Jag ska använda mig av företagets redskap men jag får även ta med mig egna om jag har (OM jag har :P ).

 

Jag hoppas hoppas hoppas att det ordnar sig med redovisningen och att jag blir ursäktad från resten av lektionen.

 

 

 

Lycklig som en lärka!

 

 

 

//Take9

Kommentarer

  • Linda säger:

    ååå va kul!! grattis! vad grym du är!

    2011-01-14 | 19:38:38
    Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com
  • Tania säger:

    Tack Linda!

    2011-01-14 | 19:41:59
  • Patrik säger:

    Gratulerar!

    2011-01-15 | 07:53:15

Kommentera inlägget här: