TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Äh jag vet inte....

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur jag känner mig just nu. Jag är lite irriterad och så är jag lite uttråkad. Jag är mycket ledsen för vissa saker och så är jag lite besviken också för andra saker. För att göra saken värre vet jag inte om jag valt rätt utbildning. Efter en vecka på LIA känns det som att jag kanske inte alls passar för jobbet som ekonom.

 

Visserligen har jag inte gjort någonting på LIAn som jag lärt mig i skolan.... jag har mest suttit och lekt detektiv för att hitta rätt mottagare för vilsna fakturor samt utbetalningar av reparationsfond. Det måste jag ju säga att vem som helst kan göra. Det behöver man absolut ingen utbildning för att göra.

 

Jag har fått pilla lite med posten också...

 

Jag vet att det bara gått en vecka och att jag tyckte att det var jätteroligt i början... men om jag inte får göra nåt annat än det här så känns ju tolv veckor helt bortkastat. Jag vill ju få användning av det jag lärt mig i skolan :(

 

Nä, om det fortsätter så här i flera flera veckor kommer jag att bli en riktigt grå kontorsdammråtta.

 

Tur att Sara är på "samma" ställe... annars hade jag väl brutit ihop.

 

 

Igår var jag på stan med Marie. Det var meningen att jag skulle köpa nytt smink men jag var dum nog att prova kläder innan jag kollade smink... och det förstörde allt. All min lust och glädje försvann i provhytten. Men nu är det slut. Botten är nådd och jag sitter fast i en seg sörja. Det ska ändras.

 

På söndag ska jag spendera pengar och på måndag börjar jag min tunga resa mot mitt nya liv. Den här gången ger jag mig inte förrän jag nått mitt mål och målet ska vara nått innan jag börjar skolan igen.

 

 

Vi får se om jag delar med mig av min resa här i bloggen... det finns för många hatare för det och det minsta jag behöver är negativ energi och dumma nedtryckande kommentarer. De som förstår mig kommer att få vara med. De som jag vet kan stötta mig och ge mig pepp när jag behöver det.

 

Jag är såååå taggad. Det här ska gå vägen. Den här gången ska det gå.

 

 

 

 

På fredag ska jag på AW med mina underbara klasskamrater. Hittills är vi bara fem stycken men jag hoppas att det dyker upp fler. Micke kör mig på morgonen så jag kan ta nåt att dricka :)

 

Det är väl det jag ser fram emot den här veckan.

 

Nä, nu måste jag värma upp min stela kontorsnacke. Fort det gick att få ont.

 

 

 

Hej och hå!

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: