TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Wohooo!!!

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har jag fått tillbaka två tentabetyg och ett slutbetyg.

 

Tentan i beskattning VG

 

Tentan i excel VG

 

Slutbetyg i kursen Office för ekonomer VG

 

 

Jag är jättenöjd men självkritisk som jag är stör jag mig på de tre felen jag hade på Exceltentan. Visserligen vet jag inte än vad jag gjort fel men irriterande är det i alla fall. Full pott är ju ändå bäst. Och jag tyckte att jag spikade den tentan.

 

Men men, jag är jätteglad för mina betyg.

 

Jag undrar hur många kurser som är avslutade... jag har ju inte skrivit upp alla betyg vi fått hittills.

 

 

 

För att fira mitt slutbetyg tänker jag låta Micke bjuda mig på lunch. (läs "jag orkar inte laga mat"). Pengamässigt så håller vi ändå matbudgeten eftersom vi ätit gratis så många gånger de senaste dagarna. Hahahaha!!!!

 

 

(märker ni hur jag försöker att övertala mig själv och trycker bort mina skuldkänslor!?)

 

 

Men tjohoooo.... jag har ju fått TRE VG!!!!

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: