TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Hjälp... hur ska man klä sig?

Kategori: Allmänt

Åh, nu har jag världens ångest!!!

 

 

I morgon börjar jag min första LIA och jag vet inte hur jag ska se ut....

 

Vad ska jag ha på mig... hur ska jag sminka mig... hur ska jag ha håret... kan jag ha mina basketkängor eller måste jag dra på mig mina obekväma vårstövlar med värsta klacken???

 

 

ÅNGEST!!!!

 

 

Jag vill inte vara för överklädd. Jag vill heller inte vara för sunkig.

 

Tänk om jag tycker att jag ser proper ut och så ser de snett på mig och tycker att jag ser för jäklig ut!

 

Tänk om jag sminkar mig och de tycker att jag spacklat mig???

 

 

Jag vill bara smälta in och inte synas. Inte väcka uppmärksamhet alls.

 

Jag vill inte vara PRAKTIKANTEN som inte kan någonting och som virrar omkring helt vilsen på kontoret.

 

 

 

AAAAHHHHHH!!!!!!

 

 

 

Jag trivs inte med mig själv... jag trivs inte i mina kläder... har fula skor... en ful väska...

 

 

Jag är ohipp och osäker.

 

 

Om jag ändå bara hade en outfit som jag kände mig lite bekväm i. Men nä, allt sitter åt skogen fel på mig hemska kropp.

 

Tänk om jag kunde dra tillbaka tiden på kroppen ca 15 år då jag var nöjd.

 

 

Vad ska jag ta med mig för mat i lådan??

 

 

 

Jag har sån ångest inför LIAn :(

 

Hela dagen har jag gått och känt som att jag faller. Obehag i magen.

 

 

Jag vet att det går över när jag väl vet var jag ska och vilka jag ska vara med... men just nu så här innan är det skit. Det är väl mitt kontrollbehov som spökar.

 

 

Det kommer att gå bra, det kommer att gå bra, det kommer att gå bra....

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Martina säger:

    Det kommer att gå bra! =)

    2011-03-27 | 21:35:58

Kommentera inlägget här: