TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Inte idag heller

Kategori: Allmänt

Nej jag tänker inte ödsla den här dagen på minimuffinsar (dvs jag orkade inte ut i värmen och handla ingredienser). Så vi har varit ute i lekparken på förmiddagen. Farmor kom och hämtade Melle för de skulle iväg och umgås lite, kul!. Micke jobbar så jag och Charlie fortsatte att leka tills det var dags för lunch.

 

Efter lunch kom pappa över för jag skulle klippa honom.

 

Jag ringde på en bil som vi ska åka och titta på ikväll. Så bestämde jag och pappa att vi skulle käka hos dem ikväll. Det blir schnitzel... mmmmmm gott!

 

Bilen vi ska titta på är en Peugeot 107 -06. En perfekt liten minibil.

 

Hoppas att den är i önskvärt skick och att den inte är hemsk att köra.

 

Kul kul!!

 

 

Nu till nåt helt annat...

 

Jag har en person i mitt liv som har en mycket stor prövning framför sig och jag ville bara här i bloggen säga att jag verkligen tror på dig. Du kommer att jobba för att nå ditt mål men du kommer att nå dit. Det är nu det gäller. Ditt slit kommer att ge resultat och du kommer inte att ångra dig för resten av ditt liv.

 

 

 

Jag tror på dig!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: