TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Lördag och inget planerat

Kategori: Allmänt

Inte för mig i alla fall... Micke skulle träna och åka till återbruket sa han igår så bilen är paxad. Och jag har Charlie att roa.

 

Just nu har vi vår dagliga förmiddagsträning med wii-brädan. Charlie golfar som vanligt. Hoppas att det bara håller sig till Wii det där med golfen och att han inte bestämmer sig för att ta det på riktigt också. Golf är ingen sport som jag har mycket för. Visst om man är ensam och inte har någon att ta hänsyn till. Då är det säkert skönt att vara ute så pass länge som man är när man golfar. Men har man respektive och familj är det döden.

 

Fast det är väl olika i alla familjer antar jag. Jag hör bara från två håll i min bekantskapskrets och den ena är extrem och jag har sagt det så många gånger att jag inte förstår hur personen i fråga han tolerera en sån hobby som tar så mycket tid från deras liv tillsammans. Men men... det kommer en vinter.

 

Jag hoppas i alla fall inte att Charlie tar det till sån överdrift.

 

 

 

Men å andra sidan hoppas jag att han har någon hobby som inte rör datorer eller tv så han kommer ut och träffar folk och blir lite social och ingen soffliggare.

 

 

 

Nehepp, dags för mat antar jag... mat hit och mat dit...

 

 

 

Negativa huset har en låååååång dag framför sig. Det kanske är bättre med vardagar ändå.

 

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: