TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

VG

Kategori: Allmänt

Jag fick VG på senaste tentan i bokföring. Självklart är jag nöjd men är ändå sur på vår lärare som dragit av poäng på en "uppgift" som hon sa att jag skulle hoppa över.

 

*morr*

 

Får helt enkelt ta igen det på stora tentan nästa vecka. Jag ska ha VG i den här kursen!

 

I morgon ska vi ha pluggstuga hemma hos mig :)

Får se hur mycket studerande det blir... skulle visst bli julfika också. Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är att ha träffat så underbara tjejer. Ibland kan man undra om vi går i mellanstadiet så som vi beter oss på lektionerna, men det är såååå mycket enklare att plugga när man har roligt.

 

Camilla höll på att explodera idag när hennes dator crashade mitt i "the making of" resultatbudgeten. Hahahahahaha!!!!

 

Sorry C, men du har sånt härligt humör :P

 

Gööööteborrrrg!!!!

 

Jag dööööör hahahhahha!!!

 

 

Ja, man måste uppleva det för att förstå det roliga :D

 

Jo men vad gör jag annars då?

Sitter med en affärsplan som inte är allt för skoj. Alltså, min affärsidé är skoj, men själva görandet av affärsplanen är mindre skoj.

Jag tror att det är så att folk som startar företag vet ingenting. För om man vet allt det här... ja då tror jag att man avskräcks. Det är alldeles för mycket jidder i en affärsplan tycker jag.

 

Självklart ska man göra en budget och analysera marknaden för att veta om man ens får plats och har en chans att göra ett namn... men... bläkon.

 

Men men... nu är det kväller och inte ska man tänka på plugg då heller.

 

 

Nu ska jag fira mitt VG med en påse chips (som om jag behövde det liksom).

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: