TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Cosmonova

Kategori: Allmänt

 

Idag åker vi till Cosmonova för att titta på Monsters of the sea 3D. Vi kommer även att gå lite på NH när vi ändå är där.

 

Perfekt väder för en tripp till museet.

 

Charlie får åka ut på landet till mamma och pappa för han är för liten för Cosmonova. Där har de 5 års gräns. Bra tycker jag. Mindre barn ska inte gå på sånt.

 

På onsdag åker jag och Micke till Stockholm. Weeee, vi ska gå på stan och ha det lugnt och skönt. Inga barn att ta hand om... inga mattider att tänka på. Ahhhh!

 

Det är sista veckan på Mickes semester också... trist. Jag har 3 veckor själv med barnen innan de börjar skolan och dagis. 4 veckor kvar innan jag börjar skolan. Det är så spännande.

 

Får se när mitt träningskort aktiveras också... jag måste komma iväg nu och träna.

 

 

 

Nä, nu är det dags att röra på sig.

 

 

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: