TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Helvetes helvete

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla sjukt irriterad i kroppen just nu. Ingenting funkar.

 

Det har varit ok när vi åkt iväg direkt på morgonen och barnen är sysselsatta och har roligt. Men nu när vi varit hemma och inte gjort ett skit på två dagar går alla mig på nerverna. Jag skulle behöva åka iväg långt långt bort och bara få vara ifred när jag är så här.

 

Jag irriterar mig på folk runt omkring mig för småsaker som jag inte lägger så stor energi på annars. Jag irriterar mig på att folk kräver saker av mig. Det ger mig skuldkänslor och jag blir ännu mer irriterad och arg för jag tvingas till saker jag absolut inte vill. Tanken att flytta långt härifrån har slagit mig många gånger men nu ska jag ju börja plugga så jag får väl hänga kvar i åtminstone två år till. Så illa är det alltså...

 

Och säg inte att jag ska rycka upp mig och hitta på nåt för mina barns skull. Det gör mig så jävla förbannad!!!

 

JAG mår skit. JAG vill inte göra nåt. Definitivt inte nåt som förvärrar mitt humör just nu. Det är som att vara allergisk mot getingstick och slå ner några getingbon. Det räcker med att jag har en son som sitter fast i mig som klister. Klängig, gnällig, behövande.......... bläääääääää!

 

PAUS!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Jag behöver en paus.... och pengar...

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: