TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Många märken fick han

Kategori: Allmänt

Melle har gått sista dagen på simskolan och resultatet blev som önskat - simkunnig. Han fick ett diplom och fyra märken. Baddaren, silvergrodan, guldgrodan och silverfisken. Tyvärr hade guldgrodan tagit slut så vi fick bara med oss tre märken hem. Men Melle ska få köpa det märket som fattades vid ett senare tillfälle.

 

Det är Power Meet här i stan men vi har inte varit ner och tittat på bilarna idag. I morgon har jag planerat att gå ner för Melle ville så gärna titta på bilarna.

 

Jag var på bio igår och blev påmind om hur lite jag gillar att se på film på bio. Jag blir tokig på alla som snackar och prasslar med godispåsar och dyligt. Gillar inte heller att HÖRA andras reaktioner. Nä, jag är ingen biomänniska. Men filmen var väl bra. Vi såg Eclipse. Den kan ju inte mäta sig med första filmen, men å andra sidan tror jag inte att någon film kan. Den spelade verkligen på ens känslor.

 

Idag var pappa med till badet. Det var skönt att ha med en till vuxen. Jag fick till och med lite egentid på filten för pappa gick in och badade med killarna. Men nu har Micke semester så då blir det massor med bad hela familjen.

 

Nu är det dags att lägga barnen, kl är 21.19.

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: