TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

PETA INTE PÅ MIG!!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag less på det ständiga klängandet.

 

Sitter jag ner så kommer han och hänger och klänger på mig. Vi har en jättestor soffa som tydligen är för liten för oss två eftersom han sitter PÅ mig jämt!

 

Står jag upp så kommer han och kramar sig fast på mina ben. Hänger i mina armar och drar i mig.

 

Han ropar på mig för allt. Han ropar på mig även fast han inte vill nåt.

 

Jag får inte ens sitta på dass ifred. Vet han inte var jag är går han och letar efter mig och ropar.

 

 

 

Jag förstår inte varför han håller på så här. Det är ju inte så att han är en liten bebis som har separationsångest. Jag tror bara att det är nåt slags ticks han har. Mamma mamma mamma mamma!!!!!!

 

Han kväver mig.

 

 

 

 

Det enda sättet att få vara ifred ett tag är att åka hemifrån.

 

 

 

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas att jag kan smyga dit så han inte märker nåt. Jag får kanske fem minuter ifred innan han kommer och ropar på mig igen.

 

 

 

 

 

GAAAHHHH!!!!

 

 

 

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Linda säger:

    hihi, ta det lugnt nu Tania =)

    måste bara få berätta att jag tycker du skriver grymt bra! roligt och underhållande och personligt. kram

    2010-07-29 | 19:48:34
    Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här: