TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Trängsel på Löga - visa hänsyn folk!

Kategori: Allmänt

ARHG!!!

 

 

Jag HATAR att känna mig trängd. Jag åker till Löga tidigt på morgonen för att ta plats och breder ut mig lite extra just för att jag inte pallar när folk sätter sig i knät på mig.

 

Och med "breder ut mig" menar jag en filt, en sån bänksäng och tre handukar. Oftast har vi folk som ska komma ner lite senare och då tar de över platsen som vi "paxat". Eller rättare sagt så drar vi ihop vårat och bereder plats för de som kommer. DE har jag absolut inga problem med att sitta nära. Inga problem alls.

 

Men när man kommer upp efter att ha legat i poolen och någon idiot packat upp sina grejer tätt tätt tätt inpå våra grejer, då kryper det i mig. Jag är inte kinkig men om någon lägger sig med typ en decimeters avstånd till våra grejer när det finns massor med öppen yta på andra ställen då blir jag grinig. VILL man sitta i knät på nån annan???

 

Ingen respekt för fem öre alls.

 

Och sen då... noll respekt för barnen i plaskpoolen... där ligger morsorna på rad med fötterna i plaskpoolen och röker. Är det så jävla svårt att gå ifrån??? Nä, men jag måste ju passa mitt barn ju. Jaaaaa, men ni är flera morsor som ligger och pyr. Gå en åt gången då?????!!!!!!

 

Jävla fimpar och ligga över hela gräsmattan. Vidrigt.

 

 

Och FISKMÅÅÅÅÅÅÅSARNA borde skjutas med såna luftkanoner så de inte vill komma i närheten. Man behöver inte alls göra illa dem men bort med dem. Bajs överallt.

 

 

 

 

Vad mer då....

 

 

 

Joooooooo, men visst....

 

 

 

Fråga gärna efter kvitto om ni handlar från Löga grillen. Berätta gärna vad ni fick för svar. De tar inte kort heller.... Tar inte kort och man får inte kvitto om man inte kräver det.

 

Det gjorde jag idag... bara för att.

 

Han sa... "oj, det är slut här" och såg jättebesvärad ut. Jahapp, jag ska ha kvitto på det jag handlar. Han fick gå till kiosken och slå in det i den kassan... EHM???? KANSKE FIXA KVITTORULLE TILL KASSAN I GRILLEN EFTERSOM MAN SKA ERBJUDA SINA KUNDER KVITTO VID VARJE KÖP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske dags för myndigheten att göra ett besök.

 

 

 

 

Mitt humör har inte varit på topp idag men vi har solat och badat i 5 timmar och alla är trötta och nöjda.

 

 

 

Idag fyller Ms lilla J 1år. Tiden har gått sjukt fort.

 

HIPP HIPP HURRAAAAA FÖR LILLA J IDAG!!!!

 

 

 

Charlie fyller i morrn och det blir kalas ute på landet.

 

 

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid Charlie.

 

Trött kille somnade i bilen hem

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: