TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Kvällsdejt med Petro

Kategori: Allmänt

Japp ikväll ska jag ner på stan med Petronella. Vi ska sätta oss på Gränden och förhoppningsvis har de plats utomhus. Vilket fall som helst ska jag nog käka en sallad. Efter ett par dagar i badutstyrsel och en tillbakablick i fotoalbumen, känns det som att nåt drastiskt måste ske. Det här är ju inte jag. Jag har ben som en gammal tant. Arsel som en flodhäst. Magen är större än tuttarna som inte är av denna värld. Vem var det som sa att man skulle få mindre tuttar av att amma????? LÖGNARE!!!

 

Nu ni ska jag avslöja nåt hemskt... att gå från 75B till 75G ÄR INTE NÅGOT MAN ÖNSKAR!!!

 

Pang sa det sen hade jag bomber som kunde döda.

 

Men men... vad kan man göra. Skulle inte vilja skära bort dem eftersom det inte finns någon garanti på att de blir snygga efteråt.

 

Ska i alla fall försöka dra ner på Colan (klunk klunk klunk) och så har jag redan börjat äta frukost vilket jag inte gör i  vanliga fall. Det har blivit en massa snacks, godis och hämtmat eftersom vi är en sån lat familj och inte lagar vår mat. Men det har jag också försökt dra ner på. Även om de andra äter McD så gör inte jag det. Ikväll ska jag köpa pizza till killarna för Charlie "älskar pizza" och är sjuk så han fick bestämma. Sen känns det som att jag måste kompensera för att jag åker iväg några timmar för mig själv.

 

Får väl hoppas att det är någon fotbollsmatch ikväll. Då spelar det ingen roll om jag är hemma eller ej.

 

Förresten... det går framåt för Melle i bassängen. Jag lurade i honom i djupa poolen idag och ta mig sjutton så klarade han av att hålla sig vid ytan ett tag i alla fall. Det kommer att gå fint för Melle. Han måste bara få känna sig bekväm och avslappnad och det gör han ju inte när han vet att han inte kan hålla sig flytande. Då spänner han sig, tappar kontrollen och sjunker.

 

I morrn blir det bara simskola sen hem eftersom Charlie är sjuk. Får bada längre på onsdag om lillebror kryat på sig.

 

Undrar när Micke slutar jobba idag... det vet man aldrig. Kl är 18.02 nu och som det ser ut härifrån så jobbar han fortfarande. Bäst att låta honom vara i fred.

 

 

Jag längtar till i höst.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: