TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Oansvariga föräldrar

Kategori: Allmänt

Jag blir så förbannad på föräldrar som lämnar sina barn på skolan/dagis och går genom dagis lekområde utan att stänga grindarna efter sig!!!

 

 

Grindar med svåröppnade låsmackapärer brukar ofta betyda att barnen inte ska rymma, eller har jag fel??

 

 

Men varje dag, VARJE DAG, jag kommer och hämtar barnen så är det alltid någon grind som bara är stängd men inte låst med "klykan". Charlie kan lätt tjola upp grinden när den inte är helt låst och han är inte ens tre år gammal än. Det är så oansvarigt och dumt så jag får otäcka morbida tankar i min hjärna när jag ser dessa föräldrar.

 

Idag till exempel...

 

Jag sitter i bilen och är på väg att starta då jag ser en mamma öppnar den (av mig) låsta grinden. Slänger igen den utan att låsa för att sedan ett steg utanför grinden dra upp en cigg. Det är alltså viktigare för denna idiot till morsa att få i sig lite skit och stilla sina egna behov än att skydda dagisbarnen från att smita och kanske bli påkörda av bilarna som åker på vägen utanför?!!?!?

 

Trotsig som jag är körde jag fram bilen och pratade högt med Charlie som stod vid den icke låsta grinden.

 

-MAMMA SKA BARA LÅÅÅÅÅSA GRINDEN SÅ ATT INTE BARNEN KAN TA SIG UUUUT!!!!!

 

 

Tyvärr var hon för långt bort för att konfronteras face to face. Men hade hon stått kvar vid grinden då hade jag knäppt henne på näsan och kört ner ciggen i halsen på henne... borde ju gå fortare då.

 

 

Jag är på krigsstigen nu så det är bäst att jag springer över till min gosepluttisnutt till systerdotter och får lite kärlek.

 

 

 

 

Kom igår - STÄNG GRINDARNA PÅ DAGIS!!!!!

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Erik säger:

    Helt rätt! Håller med dig till 100%



    //Idas pappa

    2010-06-09 | 16:31:39
    Bloggadress: http://valterego.se
  • Tinis! säger:

    Jag håller med! STÄNG DÖRRARNA PÅ DAGIS, LATMASKAR!

    2010-06-09 | 17:04:31

Kommentera inlägget här: