TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Vaknade till regn

Kategori: Allmänt

Jisses, jag sov till 9.50 idag. Min underbara Micke gick upp redan kl 8 med barnen och lät mig sova. Han har hunnit med en hel del tvätt också.

 

Jag älskar Micke.

 

 

 

Fick ett mess av syster Tina om att vi ska ha ett möte angående pappas present osv. Jag har ju redan min klar (och hemlig) men jag hjälper gärna till med idéer. Vi ska träffas kl 13 hos Bibi.

 

Ungarna sitter i varsitt rum och tittar på film.

 

 

 

Blä, i natt 3.35 vaknade jag och var i sånt där zombiestadie där man varken sover eller är vaken. Jag hade en massa spindlar i sängen och det var liksom panik i kroppen. Inte konstigt att jag är trött om dagarna :)

 

 

Förresten... Micke kan säga såna fina saker till mig ibland så jag blir alldeles varm i hjärtat. Han frågade när jag gick upp och jag svarade för 20 minuter sen. Då säger han: "...och ändå är du så vacker. Du har tur du". Aaaahhhhhhhh!!!!!

 

 

Kärlek!

 

 

 

 

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: