TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Ja jag erkänner

Kategori: Allmänt

Jag tog inte i till max idag på träningen. Men jag tycker liksom att måndagens pass är lite trista. Visst hade vi ett litet gästspel med några moves från reggaeton men det var inte tillräckligt. Torsdagens pass är så mycket roligare.

 

 

Men men... jag känner i alla fall att det finns små små muskler i min kropp trots att de legat i ide en stor del av min liv. Det kan ju bara gå åt ett håll bara jag fortsätter att träna och äta mindre dåligt :-)

 

 

I morgon tror jag att jag ska ringa en person angående jobb. Det är INTE nåt jag vill jobba med men jag kan yrket och tyvärr sitter det i ryggmärgen. Det spelar ingen roll hur mycket jag skolar om mig eller hur mycket jag försöker glömma. Restaurangyrket har fått 11 år av mitt liv och det är 1/3 av det. Jag vill komma ifrån det men just nu känner jag mig desperat. Jag vill inte vara arbetslös. Det har gått nästan två hela månader och jag känner mig bara mer och mer tom och betydelselös.

 

Arbetslös = värdelös

 

Ja e int bitter...

 

 

Nä uppryckning och en flaska vatten så är jag på topp igen.

 

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: