TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Jag äter förlorare till frukost

Kategori: Allmänt

Jag är snabbare än snabb, kvickare än kvick... jag är Blixten!

 

Barnen är hemma igen efter en dag i skola och dagis. Melle är supergrinig för att hans mamma är världens taskigaste som tvingar honom att LÄSA LÄXAN innan han får äta glass och hoppa i studsmattan. :-O Arma barn!

Charlie ville ha ett Blixten McQueen-plåster på sitt veckogamla skrapsår på tån... och nu ligger han och tittar på Cars.

 

På tal om Blixten så är jag inte kvick... inte i huvudet i alla fall. Jag gick och hämtade barnen utan att ta med Melles cykelnyckel så cykeln fick stå kvar. Får ta med den ikväll efter föräldramötet.

 

Farmor tar minimonstret.

 

 

 

Oooo... mina klänningar från Bonprix har kommit idag. Skulle säkert kunna haft en stl mindre men det fixar jag med tumlarn. Självklart tittade MrM på min röda klänning med frågande ögon och tyckte det ena och det andra. Men vad vet han om klänningar egentligen?! Inget hoppas jag.

Nu har jag min outfit klar till releasefesten för Fatcap Tattoo nästa onsdag. Jag känner mig lite som Bambi på hal is. Det var ju så länge sen jag var på krogen utan att vara en gast från renässansen. Men men, med bra musik och trevliga människor kan det inte gå fel, eller?

 

Nästa helg är det även premiär för en liten matklubb jag startat med mina vänner M&M. Jag har fått äran att lägga ribban och den, mina vänner, sätter jag högt moahahaha!! Det ska bli mycket trevligt. Jag träffar dem alldeles för lite för mitt eget bästa och då är det kul att ha regelbundna träffar. Lite extra kul är det ju att träffas över en bit mat och god efterrätt.

 

Nu vill Charlie att jag ska klia honom på ryggen så då är det väl bara att lyda.

 

//Take9


Kommentarer

  • Bibi säger:

    Resterna teleporteras till andra sidan lekparken tack :D

    2010-05-04 | 16:17:30

Kommentera inlägget här: