TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Kära återkommande läsare

Kategori: Allmänt

Jag kollar statistiken dagligen på min blogg och ser att antalet unika läsare ökar och det gör mig glad. Vi pratade ju feedback igår och en ökning av läsare är en feedback i sig. För ett tag sen bloggade jag som TantTania, men som en del av er vet fick jag lov att stänga min blogg för att min dåvarande arbetgivare påstod att min anonyma blogg skadade hans företag. Helt absurt då jag aldrig skrev ut namn, platser eller dyligt. Men han gjorde det klart för mig i alla sina historier om att han spöat skiten ur den ena och den andre för mindre saker än vad jag gjort, att man inte står upp för sig själv och det man tror på framför honom. Det han sa var lag.

 

Jag är oerhört tacksam och glad över att jag blev uppsagd.

 

Happy happy joy joy!!!!

 

Solen skiner och jag ska på intervju idag i Hallstahammar på vårdhemmet Ädelstenen. Om de väljer mig som sommarblomma ska jag göra mitt allra bästa för att servera de äldre med mat som är en fröjd för både öga och mun. Man måste lägga ner sitt hjärta och själ i det man lagar och tänka på vilka det är man lagar mat åt.

 

Nu är det dags att ta en rask promenad till skolan.

 

Jag återkommer.

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: