TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Lekparksterrorister

Kategori: Allmänt

JA precis så är det.

 

Jag var med barnen i en lekpark vid Hällbyskolan.

 

Där var även en skolgrupp med två fröknar/ledare.

 

Till en början var det väl ok... tillräckligt lugnt för att jag skulle tillåta mina barn att leka där. Men sen hör jag hur en tjej skriker och gråter i panik. Ingen fröken i sikte... någonstans.

 

Jag springer fram och ser anledningen.

 

Det är alltså två tjejer som sitter i en stor rund gunga, en terroristunge står och gör så hög fart att de nästan flyger av. FYRA andra terroristungar står och sparkar, slår, kastar skor och skriker vidriga saker åt tjejerna. De slänger sand på dem.

 

VA FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ SÅNA BARN???????????

 

Är de så hårt hållna hemma att all deras respekt för andra människor är helt utplånad???????

 

 

VA FAN!??!?!?!?!

 

 

 

Ingen som helst respekt för en vuxen som säger åt dem att sluta heller. Spott, fräs och "håll käften" var det man fick.

 

 

Dessa barn är nog inte äldre än 7år!!

 

 

SEN kom en fröken...

 

"Åh va bra att du säger till!" säger hon.

 

ÅH va bra att du håller koll på "dina" barn... ville jag säga men fick bara fram att de var totalt vidriga och elaka mot varandra.

 

Det var till och med ett barn som hittade en sax och HOTADE ett annat barn som satt snällt för sig själv och lekte i sandlådan. Man verkligen ser hatet och glöden i ögonen. Viljan att göra illa någon annan.

 

Under hot-situationen sitter BÅDA fröknarna längre bort på varsin parkbänk och snackar.

 

 

Helt otroligt.

 

 

Och såna ska man våga lämna sina barns liv i deras händer???

 

 

Jag är så jävla arg och förbannad, ledsen, upprörd och mer där till.

 

 

Jag är så jäkla glad att Melle INTE fick gå i den skolan. För så som den "klassen" var ser man var och varannan dag på den skolgården.

 

 

Jag vill veta vem som uppfostrar dessa barn och hur de ser på deras uppförande.

 

 

 

 

Jävla skitungar!

 

 

 

///Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: