TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Morsdag på söndag

Kategori: Allmänt

Jag älskar morsdag.

 

Det är en dag som är väldigt viktig för mig. Jag vill verkligen bli uppmärksammad på denna dag.

 

Tycker även att det är upp till alla barns pappor att hjälpa barnen fira deras mamma på morsdag.

 

Idag planterade jag en liten önskelista i Melles huvud... :-) vill så gärna ha en japansk lönn och en solstol.

 

En röd solstol.

 

Melle är så go han. Hans ögon brann och han sa att han måste jobba ihop pengarna så att han kan ge mig allt jag vill ha och lite till (hans egna ord).

 

Ibland får man faktiskt önska sig något. Jag tycker inte att man är krävande då. Oftast önskar jag mig snälla barn och det har jag ju större delen av året. Det kostar ju inget mer än lite ansträngning.

 

Men i år... i år önskar jag mig faktiskt saker.

 

La även in en liten önskning hos Micke att jag önskar mig en tatuering (barnens namn) i morsdagspresent... fast det vet jag att jag tog i från tårna och att vi inte har råd med. Men, det vore ju en sjujäkla cool morsdagspresent.

//Take9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: