TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Nu brinner det i strupen

Kategori: Allmänt

Jajemen. Nu kommer stressen krypandes.

 

Jag har bara gjort EN sak av det jag skulle hinna med idag och det var att lämna barnen.

 

 

Varför vaaarför är jag så här??

 

Jag jobbar bäst under press antagligen.

 

 

 

Förresten fick jag ett par trevliga sms på förmiddagen. Mickes killar kom med omdöme på mina lite smått övergräddade kanel-light-bullar.  Inte light som i fett-light utan som i kanel-light (för lite kanel).

 

Men efter noga övervägande (och lite hot från mig) så fick jag självklart MGV (*harkel*)

 

Jag är nöjd. Det är ju inte min "grej" att baka bullar.  :-)

 

Fort ska det gå, swosch in i ugnen!

 

Jäsa och hålla på... det tar för lång tid.

 

Jäklar va stressad jag är. Måste lugna ner mig lite. Lägger mig i soffan en stund.

 

 

 

Tjing!

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Ludde säger:

    Jag är inte Mickes kille, jag är faktiskt straight! :)



    Sen skulle jag nog vilja påstå att du fick betyget MVG inte MGV (Med Gott Vetemjöl)



    B.Beaver

    2010-05-12 | 13:05:38
    Bloggadress: http://stockholmsludde.blogg.se/
  • Tania säger:

    Hahaha tack för rättstavningen ;)

    2010-05-12 | 14:47:34
  • Martina säger:

    Bullar är inte min grej heller! Håller med, fort ska det gå! =)

    2010-05-13 | 11:45:43

Kommentera inlägget här: