TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Skön trötthet

Kategori: Allmänt

Ja, idag har jag gjort en jäkla massa och tiden har bara runnit, som sand, ur mina händer.

 

Det enda jag ångrar var att jag inte hann med att vara barnvakt åt världens sötaste Antonia. Ett par timmar xtra hade jag behövt idag.

 

Golvet i Melles rum börjar arta sig i alla fall. Det började med bråk som vanligt när jag och Micke ska hantverka tillsammans... men slutar alltid i perfektion. Almost ;-)

 

Vi hann inte med sista raden bara, för klockan blev för mycket för sågen. Men det hinner bli klart i morrn innan Melle kommer hem. Han sover hos farmor och Peter i natt. Stackarn orkar väl inte med lillebror. Jag förstår honom. Charlie är a big pain in the ass nu för tiden. Skönt att Melle har ställen han kan fly till.

 

I morrn är det MIN dag (mors dag) så Micke frågade mig vad jag ville göra. Oooh, en farlig fråga...  :)

 

Jag önskade att få åka till Nisses, av alla ställen. Men syrran sa att de hade jättefina skyltar där och jag vill ju fortfarande fixa altanen så det vill jag kolla in.

 

Sen ska jag till plantagen för att inhandla en blomma till min mamma.

 

 

 

 

 

 

Men det är morgondagen det.

 

Nu sitter vi nyduschade i soffan och myser framför dåliga dåliga schlagerlåtar. Jag är för trött i kroppen för att byta kanal.

 

 

 

Herreguuuud.... fjärilar!!!

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: