TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Vimsan

Kategori: Allmänt

Ja, jag borde byta nick. Vimsan passar bättre idag.

 

Vaknade i morse kl 6 när Charlie gick ner för trappen. Micke gick och hämtade honom och jag gick inte i Charlies rum och satte på tvn. Bäddade ner honom igen och gick och la mig.

 

Vaknade till och från eftersom barnen är inte direkt tysta av sig.

 

 

Fick ett mess av P som ville åka till Åsby. Jag gick upp och åkte iväg.

 

Glömde att vi skulle ha lagt golv hela dagen.

 

Åkte först till Maxi för att lämna pappas mobil. Han var där och handlade.

 

Sen till Hallsta.

 

Hittade en jättefin skylt på Åsby som jag ville ha men köpte den aldrig... ångrar mig nu.

 

Tillbaka till Västerås och då kommer jag på att jag missat att hämta sågen hos pappa.

 

Stressade in på Jula för att köpa luftbäddar till den 12:e.

 

Stressade hem för att hämta Melle.

 

Kalasdags.

 

Från kalas till såghämtning.

 

Ut på landet via Hallstavägen för att slippa stå i kö vid Erikslund.

 

Hämta sågen.

 

Hem, laga mat, ta bort listerna från Melles rum.

 

Om fem minuter ska jag hämta Melle igen.

 

Sen ska vi äta. Melle ska köras till farmor och SEN ska golvet läggas.

 

 

 

Glömde bort att jag skulle sitta barnvakt med syster T, men det ordnade sig i alla fall.

 

 

Golvet måste läggas.

 

 

Ingen rast ingen ro!

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: