TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Weird dream

Kategori: Allmänt

Alltså vad/var kommer drömmar ifrån??

 

Jag ska berätta om en dröm jag hade i natt. Kort men intensiv.

 

 

 

Jag har ju varit så insnöad på tatueringar så i natt fick jag min första.

 

 

Eftersom jag inte har några pengar så erbjöd sig Mia att tatuera mig. Jag frågade om hon kunde tatuera och om hon visste hur hårt hon skulle trycka för att det skulle ner i det 2:a lagret osv osv.

 

Ja men visst, det var inga problem.

 

Motivet skulle vara mina barns namn på handleden.

 

Mia började tatuera...

 

Det första hon gjorde var ett decimeterstort E i graffiti. Jag törs inte säga nåt för att inte såra hennes känslor. Det såg ju ut som att hon tyckte att hon gjorde ett jättebra jobb så jag höll tyst.

 

Sen blev bokstäverna bara större och till slut stod det ERIK på min handled. Med stora feta graffitibokstäver.

 

 

 

Efter några minuter började färgen rinna ut och blekna... Micke tyckte att jag skulle försöka torka bort det med en trasa.

 

När Mia hade gått hem så testade jag och gnuggade lite försiktigt. Färgen gick bort.

 

Hela tatueringen försvann.

 

 

 

 

Tack Mia, för att du i alla fall försökte men i verkligheten så undanber jag dig att erbjuda en ERIK-tatuering :)

 

 

 

 

//Take9


Kommentarer

  • Anna säger:

    Hahaha, det var ju jätteroligt!!



    Skönt att det bara var e dröm =-) Annars är ju Erik ett ganska fint namn, det finns ju värre!

    2010-05-25 | 09:29:00
    Bloggadress: http://www.trollunge.nu

Kommentera inlägget här: