TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

Hett spel...

Kategori: Allmänt

...eller bara pinsamt?

 

Jag hade tjejerna i klassen hemma på drinkar i fredags. Alla tog med sig dryck och snacks sen började vi blanda till fina och goda drinkar. När vi värmt upp oss tog jag fram ett brädspel, sanning eller konsekvens :o)

 

Pinsamma frågor, jobbiga frågor och skitroliga frågor.

 

När vi skulle ner på stan kom söta Martina och hämtade upp några av oss, några åkte ner med Micke och sen hade P med sig sin bil så hon tog med sig några också. Det är så bra med grannar som ställer upp.

 

Jag hade bokat banor på Strike så vi delade upp oss på tre banor och spelade i ca två timmar. Fy sjutton va dåligt det gick för mig :(

Jag började ju bra med en strike, men sen gick det utför. Min teori är att banan lutade åt vänster...

 

Vi gick vidare sen mot Cirkus... jag har aldrig varit där... nu har jag det... ca 1m innanför dörren, sen vände vi.

 

Vidare till BMB... lång kö utan minsta rörelse... vi vände...

 

Gick till Å... gick in på Å... gick upp för trappen och fastnade. Alla utom jag och två till gick ut igen. Vi som blev kvar väntade på S som gick på toa. När vi kom ut sen hade resten redan åkt hem...

 

Jag ringde Micke som kom och hämtade upp oss, så körde vi hem S och E.

 

I lördags var jag rätt rejält sliten. Jag sov en del och segade ännu mer. Det är ju så sällan jag är ute på krogen så jag får väl säga att det är ovanan som drog ner mig :P

 

Idag har jag jobbat lite. Det var mycket folk idag och fyra lägenheter blev bokade. Skitbra!

 

NU ska jag slappa i soffan :o)

 

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: