TakeNine

Sökte för åderbråck - fick diagnosen Hypertyreos...

REdovisning

Kategori: Allmänt

Idag hade vi redovisning av projekt 2 - LIA. Det gick väl bra antar jag. Fick mundiarré som vanligt och babblade mer än vad jag skulle.

 

Men men... så kan det gå.

 

I morrn blir det hemmaplugg med bokslutsdispositioner i HotCalc. Charlie är ju fortfarande krasslig och Micke måste jobba så J kommer hem till mig och pluggar. Jag hoppas verkligen att Charlie är feberfri i morgon så att han får gå till dagis på onsdag.

 

På torsdag ska jag på intervju på Riksbyggen. Spännande.

 

Tänk om man skulle få ett Ja på båda LIA-platserna jag vill vara på?!?!?

 

Nu lockar ju Riksbyggen lite mer eftersom Sara också vill vara där. Det vore ju kanon om vi fick komma dit båda två. Får jag en plats där men inte hon... och jag får ett ja från Landstinget också... då tror jag att jag väljer Landstinget istället.

 

Alltså jag vill till Riksbyggen lite mer om Sara också är där, annars vill jag nog till Landstinget lite mer pga läget.

 

Det vore ju skönt att ha stöd av en klasskompis under alla veckorna vi är ute på LIA.

 

Sara ska på intervju i morrn. Jag är så spänd på att få höra hur det gått för henne.

 

 

Allt är så spännande. Som att vänta på resultatet i ett lotteri.

 

Det är 9 personer i klassen som är intresserade av Riksbyggen och de tar emot ca 4.... spännande.

 

 

 

Förresten så går vår restaurang Käket riktigt riktigt bra :P

 

Ska bli jättekul att få se vilken restaurang som gått bäst under de här veckorna.

 

 

 

På tal om restaurang så har jag och Martina bokat in en myskväll på stan inom snar framtid. Hon ska bjuda mig på middag på Di Spagna och sen ska vi gå på bio. Jag gillar utekvällar på restauranger och tackar inte nej om någon annan också vill bjuda ut mig ;P hahahaha!!

 

 

 

Tjing!!

 

 

//Take9


Kommentarer


Kommentera inlägget här: